تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت

ساخت وبلاگ

امکانات وب

تولیدی پوشاک ورزشی،تولیدی لوازم ورزشی،تولیدی پیراهن وشورت ورزشی، تولید کننده انواع لباس های ورزشی اورجینال،تولیدکننده پوشاک اورجینال،پیراهن وشورت مارک دارورزشی،تولیدکننده پوشاک،تولیدکننده پوشاک ورزشی،پیراهن وشورت تیم ملی،پیراهن وشورت تیم اینتر،،پیراهن وشورت تیم،پیراهن وشورت تیم یون توس ، پیراهن وشورت تیم آرسنال، پیراهن وشورت تیم رئال مادرید، پیراهن وشورت تیم میلان، پیراهن وشورت تیم بارسلونا، پیراهن وشورت تیم ریول پول، پیراهن وشورت تیم بایرمونیخ، پیراهن وشورت تیم هلند، پیراهن وشورت تیم آرژانتین، پیراهن وشورت تیم پرتغال، پیراهن وشورت تیم آلمان، پیراهن وشورت تیم ایتالیا، پیراهن وشورت تیم فرانسه، پیراهن وشورت تیم برزیل، پیراهن وشورت تیم انگلستان، پیراهن وشورت تیم چلسی، پیراهن وشورت تیم استقلال، پیراهن وشورت تیم پیروزی، پیراهن وشورت تیم پرسپولیس، پیراهن وشورت تیم تراکتور، پیراهن وشورت تیم ملوان، پیراهن وشورت تیم ملی، پیراهن وشورت ،اخبارورزشی،خبرلحظه به لحظه فوتبال،خبرورزشی،اسپورت،پوشاک ورزشی،پیراهن وشرت ورزشی،ورزشی،البسه ورزشی،خریدپوشاک ورزشی،کفش ورزشی استقلال,تراکتور, بدون شماره, با مارک های, نایک,پوما,آدیداس اسپرت تولید+تولیدی پوشاک ورزشی+تولیدکننده پوشاک ورزشی+پیراهن وشورت ورزشی_پیراهن وشورت فوتبالی+پیراهن وشورت بسکتبال+پیراهن وشورت والیبال تولیدی پوشاک ورزشی،تولیدی لوازم ورزشی،تولیدی پیراهن وشورت ورزشی، تولید کننده انواع لباس های ورزشی،تولیدکننده پوشاک،پیراهن وشورت مارک دارورزشی،تولیدکننده پوشاک،تولیدکننده پوشاک ورزشی،پیراهن وشورت تیم ملی،پیراهن وشورت تیم اینتر،،پیراهن وشورت تیم،پیراهن وشورت تیم یون توس ، پیراهن وشورت تیم آرسنال، پیراهن وشورت تیم رئال مادرید، پیراهن وشورت تیم میلان، پیراهن وشورت تیم بارسلونا، پیراهن وشورت تیم ریول پول، پیراهن وشورت تیم بایرمونیخ، پیراهن وشورت تیم هلند، پیراهن وشورت تیم آرژانتین، پیراهن وشورت تیم پرتغال، پیراهن وشورت تیم آلمان، پیراهن وشورت تیم ایتالیا، پیراهن وشورت تیم فرانسه، پیراهن وشورت تیم برزیل، پیراهن وشورت تیم انگلستان، پیراهن وشورت تیم چلسی، پیراهن وشورت تیم استقلال، پیراهن وشورت تیم پیروزی، پیراهن وشورت تیم پرسپولیس، پیراهن وشورت تیم تراکتور، پیراهن وشورت تیم ملوان، پیراهن وشورت تیم ملی، پیراهن وشورت ، ,استقلال,تراکتور, بدون شماره, با مارک های, نایک,پوما,آدیداس اسپرت تولید+تولیدی پوشاک ورزشی+تولیدکننده پوشاک ورزشی+پیراهن وشورت ورزشی_پیراهن وشورت فوتبالی+پیراهن وشورت بسکتبال+پیراهن وشورت والیبال سفارش پیراهن وشورت ،سفارش پیراهن وشورت باشگاهی،سفارش پیراهن وشورت ملی خرید پیراهن ورزشی،پوشاک ورزشی،خریدپوشاک ورزشی،پوشاک ورزشی خارجی،خریدپوشاک ورزشی خارجی،پیراهن شورت ،پیراهن وشورت،پیراهن وشرت،پیراهن شرت،پیراهن شرت ورزشی پیراهن وشورت ورزشی،پیراهن شرت فوتبال،پیراهن وشرت فوتبال،پیراهن وشورت فوتبالی،پیراهن شورت فوتبال پوشاک ورزشی اراداسپرت،اراداسپرت،پوشاک اراد،پوشاک ورزشی اراد،پوشاک ورزشی اراداسپرت،پوشاک ورزشی اراداسپورت،پوشاک ورزشی آراداسپرت،پیراهن ورزشی، پوشاک ورزشی آراد،پوشاک ورزشی آراداسپورت،پوشاک ورزشی خارجی،پوشاک خارجی،تولید کننده لباس ورزشی،لباس ورزشی،فروشگاه لباس ورزشی،فروشگاه البسه ورزشی،فروشگاه پوشاک ورزشی،فروشگاه ورزشی
کاریکاتور: جواب تیم ملی ایران به مربی کره

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 492 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:41

رئیس جمهور‌با بیان اینکه روحیه و غیرت کاملا ایرانی بر بازی با کره حکم‌فرما بود، گفت: کی روش باید حوصله بیشتری به خرج دهند و بر موفقیت و درخشش تیم ایران در جهان تمرکز کند.
توصیه احمدی نژاد به کارلوس کی‌روش

به گزارش افکارنیوز، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در دیدار بازیکنان،‌ کادر فنی و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن تبریک و تشکر از همه آنان، گفت: پیروزی بر تیم کره جنوبی و صعود به جام جهانی خیلی شیرین بود و شما واقعا کار سنگین و طاقت فرسایی انجام دادید.

وی با بیان اینکه من خودم همه بازی را از ابتدا تا انتها دیدم،‌افزود: تیم ایران بازی بسیار خوب و هوشمندانه‌ای انجام داد؛ دروازه‌بان، خط دفاع، خط میانی و خط حمله ما بسیار عالی عمل کردند و آقای قوچان‌نژاد از یک فرصت حداکثر استفاده را برد که این بازی و فرصت شناسی نشانه هوشمندی و غیرت ایرانی است.

رئیس جمهور با تشکر از مربی، کادر فنی، دست اندرکاران و مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار داشت:‌ روحیه و غیرت کاملا ایرانی بر این بازی حکم‌فرما بود و جوانان ایران یک افتخار بزرگ ثبت کردند.

احمدی نژاد با بیان اینکه بنده شخصاً اعتقاد دارم که سطح فوتبال ایران بالاتر از همه رقباست، تصریح کرد: شاید در نگاه اول به نظر می‌رسید که تیم کره در این بازی بیشتر حمله کرد و صاحب توپ بود، اما این تیم ایران بود که بر روند بازی مسلط بود و توانست با کنترل و مدیریت تیم حریف به نتیجه مورد نظر دست پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم این اولین بار است که به عنوان تیم اول گروه خودمان آن هم با فاصله امتیازی و تفاضل گل خوب به جام جهانی صعود می کنیم و این گواه شایستگی‌های فوتبال ایران است و نشان داد که می‌توانیم بر بالاترین قله‌های فوتبال دنیا بایستیم.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه باید از همین حالا کار آماده‌سازی تیم برای حضور در جام جهانی آغاز شود، گفت: با توجه به روند چند بازی اخیر انسجام بسیار خوبی در تیم ایجاد شده و خودباوری موجود در تیم امروز فوتبال کشورمان فضای مناسبی برای تصمیم‌گیری‌های بزرگ ایجاد کرده که باید از آن به بهترین شکل استفاده کنیم.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: به نظرم می‌رسد بهتر است بازیکنان ملی پوش در فاصله یک سال مانده به رقابت‌های جام جهانی آماده شدن برای این رقابت‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند و ذهنیت‌ها متمرکز بر این رقابت‌ها شود. فدراسیون فوتبال با همه بازیکنان و عوامل جلسات مشترک برگزار کند و نظرات بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی را برای بهترین شیوه آماده‌سازی تیم اخذ کنند.

وی اظهار داشت: همه با هم عهد کنید که هدف تیم ملی از حضور در جام جهانی حداقل صعود به مرحله دوم باشد و در این مسیر هر نیازی که دارید سریع‌تر اعلام کنید تا در همین دولت برای شما تامین شود؛ تیم ملی نباید هیچ دغدغه‌ای از جهت پشتیبانی و بازی‌های تدارکاتی داشته باشد و تنها دغدغه شما باید صعود به مراحل بالاتر رقابت‌های جام جهانی باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: مطمئنا اگر به مرحله دوم صعود کنید خواهید دید که از شانزده تیمی که به این مرحله صعود می‌کنند چیزی کم ندارید و این موفقیت باعث می‌شود که ذهنیت‌های شما تغییر کند. همانگونه که والیبال ایران توانست در جهان بدرخشد فوتبال نیز با توجه به گستره و سابقه بیشتر خود حتما می‌تواند برای کشورمان افتخارات بزرگتر خلق کند.

احمدی نژاد خطاب به مربی تیم ملی، گفت: کی‌روش در مدتی که در ایران حضور داشتند به عینه دیدند‌که هم مردم ایران و هم کشور ایران بسیار خوب هستند و این خوبی‌ها را با خیلی چیزهای دیگر از جمله پول نمی‌شود عوض کرد. وی باید حوصله بیشتری به خرج دهند و بر موفقیت و درخشش تیم ایران در جهان تمرکز کنند.

وی بر لزوم همدلی همه بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی فوتبال تاکید و خاطرنشان کرد: اگر همه با هم همدل شوید اهداف بزرگ حتما محقق خواهند شد؛ فناوری هسته‌ای امروز جزء پیشرفته‌ترین فناوری‌های دنیاست اما وقتی در ایران همه همدل و یکصدا شدند تا به قله‌های این فناوری دست پیدا کنند به سرعت به این هدف رسیدند و گرچه فوتبال پیچیدگی‌های خاص خود را دارد اما با توجه به استعداد جوانان ایرانی صعود به قله‌ها دور از دسترس نیست.

رییس‌جمهور اظهار داشت:‌ بازی‌های اخیر تیم ملی باعث شد تا همگان یک بار دیگر به قدرت فوتبال ایران اعتراف‌کنند.

احمدی‌نژاد خطاب به بازیکنان تیم ملی تصریح کرد: یک بار دیگر فیلم بازی خودتان با کره را ببینید تا به قدرت و کیفیت واقعی فوتبال خودتان پی ببرید و به اهداف بزرگتر فکر کنید و به خدا توکل کنید چرا که توکل به خدا به انسان نیروی مضاعف می‌بخشد.

رییس‌جمهور در پایان این جلسه از خانواده بازیکنان و دست اندرکاران تیم ملی به خاطر همراهی با ایشان و تحمل سختی‌های ناشی از دوری عزیزانشان تشکر کرد و با اشاره به هدایای در نظر گرفته شده از سوی دولت برای اعضای تیم ملی فوتبال گفت: این هدایا قابل شما را ندارد و فقط برای آن است که بدانید مردم ایران به یاد شما هستند و از شما تقدیر می‌کنند.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 559 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:39

رقم سرسام آور قرارداد کی روش لو رفت!
بازیکن سابق تیم ملی از مبلغ سنگین پرداختی به کارلوس کی روش پرده برداشت.
37 33 21 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، در سالهای اخیر اخبار متناقضی در مورد رقم قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال منتشر شده است.

مبلغ بالای قرارداد وی انکار شدنی نیست چراکه مربی بزرگی مثل وی حاضر نمی شود با مبالغ معمولی در ایران مربیگری کند اما هرگز رقم دقیق دریافتی وی اعلام نشده است.

خداداد عزیزی در آخرین مصاحبه خود که با برنا انجام داده به این مبلغ اشاره کرده است.

وی در مورد تمدید قرارداد کی روش گفت: به‌واسطه اینکه رقم درخواستی کی‌روش زیاد بوده است، مطمئناً برای تمدید قرارداد رقمی بیشتر از شرایط فعلی را تقاضا خواهد کرد و با توجه به وضعیت موجود، به نظر می‌رسد ماندن او در تیم ملی به‌صلاح نخواهد بود. اگر اشتباه نکنم، کی‌روش در این مدت رقمی نزدیک به هفت میلیون دلار گرفته که نزدیک 25 میلیارد تومان می‌شود. از آنجایی که تا قبل از جام جهانی اتفاق مهمی در پیش نخواهد بود، می‌توان از مربی وطنی استفاده کرد و باید تعدادی بازیکن جوان‌تر هم دعوت شوند تا در جام جهانی میانگین سنی بالا برای ما مشکل‌سار نشود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پیراهن وشورت ,اخبارورزشی,خبرلحظه به لحظه فوتبال,خبرورزشی,اسپورت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی لوازم ورزشی,تولیدی پیراهن وشورت ورزشی, تولید کننده انواع لباس های ورزشی ,علی دایی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 415 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:37

حمله جنجالی دروازه بان تیم ملی: دهان گزارشگران تلویزیون را بستم
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: «انتقاد‌هایی که در این مدت از من می‌شد مغرضانه بود و با صعود تیم ملی به جام جهانی دهان خیلی‌ها بسته شد.»
9 37 27 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی؛ رحمان احمدی پس از صعود تیم ملی به مسابقات جام جهانی پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: «خوشحالم که وظیفه‌ام را انجام دادم همه بچه‌ها کمک کردند و برای رسیدن به این موفقیت هم‌قسم شدیم. 40 روز در اردو بودیم و خیلی سختی کشیدیم و به همین دلیل باید با کسب نتیجه به جام جهانی صعود می‌کردیم. ما از قبل می‌دانستیم که قطر بازی ناجوانمردانه‌ای را از خود نشان خواهد داد.»

 

وی در پاسخ به این سوال که پس از حضور شما به عنوان دروازه‌بان تیم ملی خیلی‌ها از شما انتقاد کردند و این انتقاد‌ها باعث شده بود تا شما تحت فشار قرار داشته باشید حالا نظرتان در مورد آن اتفاقات چیست؟ گفت: «بله خیلی تحت فشار بودم از همه طرف می‌خواستند مرا تخریب کنند خوشبختانه عزت و ذلت دست خداست و من هم با این عملکرد خوبی که داشتم جواب همه آنها را دادم.»

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقاد‌ها از شما مغرضانه بود یا خیر گفت: «بله انتقاد‌ها صد در صد مغرضانه بود. شما نگاه کنید وقتی گزارشگر بازی در بازی با عمان اعلام می‌کند که مشکل دروازه‌بان است و یا گزارشگر بازی پیکان و پرسپولیس به جای گزارش بازی اظهار می‌کند که مشکل اصلی تیم ملی دروازه‌بان است و قطعا این نشان می‌دهد که آنها از کسی خط گرفته بودند.»

 

احمدی در پایان اظهار داشت: «خوشحالم با صعود تیم ملی به جام جهانی دهان خیلی‌ها بسته شد.»

فارس

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 354 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:36

بمب استقلال در نقل و انتقالات در یک قدمی انفجار
باشگاه استقلال با جدیت به دنبال به خدمت گیری آندرانیک تیموریان است.
23 72 6 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، مسئولان باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن  آندو تیموریان  با برادر این بازیکن وارد مذاکره شدند.

امیر قلعه نویی که امشب از آمریکا راهی تهران می شود از استقلالی ها خواسته تا هر چه سریعتر مقدمات حضور تیموریان را در استقلال فراهم کنند.

این در حالی است که تیموریان خواهان 260 میلیون طلب خود از دو فصل پیش است  و  حتی استقلالی ها حاضر هستند این رقم را به این بازیکن پرداخت کنند.

قرار است روزشنبه مذاکرات جدی تیموریان و استقلال انجام شود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 309 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:34

 

همه شایعات نقل و انتقالات

رحمتی و انصاریفرد ماندنی شدند

با وجود شایعاتی که در مورد جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال شنیده می شد اما ظاهرا این بازیکن در جمع آبی ها ماندنی شده .رحمتی امروز به همراه حنیف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاکره کند اما ظاهرا امروز خبر تمدید قرارداد او بیرون نمی آید و باید فردا منتظر اخبار خوشی از باشگاه استقلال باشیم.

استقلال و شجاعی در دیوار
باشگاه استقلال از مدت‌ها پیش به دنبال جذب مسعود شجاعی بود. اما در آخرین مذاکراتی که باشگاه استقلال با شجاعی داشت این بازیکن اعلام کرد که در حال حاضر نمی‌خواهد در فوتبال ایران به فعالیت ادامه بدهد و همچنان می‌خواهد در فوتبال اسپانیا یا دیگر تیم‌های اروپایی بازی کند. به این ترتیب جذب این بازیکن منتفی شد. روز گذشته مسوولان باشگاه استقلال هم این خبر را تایید و اعلام کردند دیگر به دنبال جذب مسعود نیستند.

قاضی و فاصله از تراکتورسازی

بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات محمد قاضی و استقلال قرار بود این بازیکن با ترکتورسازان مذاکره کند اما ظاهرا جلالی هم قاضی را نمی خواهد و دنبال مهاجم ملی پوش است.تراکتورسازی می خواهد دو جای خالی لیست لیگ برتری اش را با دو بازیکن ملی پوش پر کند اما مسوولان باشگاه و کادر فنی هیچ نامی را لو نمی دهند.

انصاری فرد ماندنی شده؟

هر چند تمام شواهد و قرائن حاکی از آن بود که کریم انصاری فرد در پرسپولیس نمی ماند و علی دایی هم قید او را زده اما امروز نماینده تام الاختیار دایی طی مصاحبه ای با تعریف و تمجید از این بازیکن – که نفهمیدیم چرا و با چه هدفی انجام داده – اعلام کرد خبرهای خوشی از این بازیکن دارد.آیا کریم در پرسپولیس ماندنی شده؟

شجاع در دو قدمی سپاهان

با وجود اینکه به نظر می رسید مشکلی برای پرسپولیسی شدن شجاع خلیل زاده وجود نداشته باشد اما ظاهرا شرایط طوری پیش رفته که باید او را سپاهانی دانست و پیش بینی ها مبنی بر چرخش او به سوی اصفهان درست از آب در آمده است.شجاع امروز در بدو ورود به ایران گفت با هر تیمی دلش بخواهد قرارداد می بندند و این یعنی که با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا نکرده.این مدافع مازنی گفته از بین پرسپولیس و سپاهان یکی را انتخاب می کند اما احتمال سپاهانی شدنش بیشتر است.

رحمتی فردا تمدید می کند

با وجود شایعاتی که در مورد جدایی سید مهدی رحمتی از استقلال شنیده می شد اما ظاهرا این بازیکن در جمع آبی ها ماندنی شده .رحمتی امروز به همراه حنیف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاکره کند اما ظاهرا امروز خبر تمدید قرارداد او بیرون نمی آید و باید فردا منتظر اخبار خوشی از باشگاه استقلال باشیم.

سپاهان سزار را می خواهد

غیر از آرش افشین که از چند هفته پیش صحبت‌هایی مبنی بر حضورش در اصفهان شنیده شده، ظاهرا باشگاه دنبال برونو سزار مهاجم سابق خودش که فصل گذشته در النصر امارات بازی می‌کرد هم هست و اصلا بعید نیست او به سپاهان برگردد که اگر این اتفاق بیفتد آن‌وقت یکی از خارجی‌های غیرآسیایی این تیم باید برود

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پیراهن وشورت ,اخبارورزشی,خبرلحظه به لحظه فوتبال,خبرورزشی,اسپورت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی لوازم ورزشی,تولیدی پیراهن وشورت ورزشی, تولید کننده انواع لباس های ورزشی ,علی دایی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 551 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:31

سردار محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس یکی از افرادی بود که با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر رای خود را برای انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به صندوق انداخت.
روزنو- رویانیان برای رای دادن شناسنامه خود را نیز همراه داشت و آن را به مسئولان شعبه سیار رای‌گیری ارائه داد. نکته جالب اما این بود که شناسنامه آقای مدیرعامل در صفحه آخر توضیحات داشت و همین کنجکاوی بسیاری را برانگیخته بود که دلیل آن را بدانند. برخلاف همگی که توضیحات بیشتر به تغییر نام خانوادگی بازمی گردد، توضیحات شناسنامه سردار به نام کوچک او مربوط است. ظاهرا نام اصلی رویانیان، انوشیروان بوده که به محمد تغییر پیدا کرده است! ظاهرا رویانیان اعتقاد داشته که نام انوشیروان نام یکی از پادشاهان قدیم ایران بوده و از همین رو بواسطه همین آن را به محمد تغییر داده و همین نکته به عنوان توضیح در شناسنامه او درج شده است.
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : خرید پیراهن ورزشی,پوشاک ورزشی,خریدپوشاک ورزشی,پوشاک ورزشی خارجی,خریدپوشاک ورزشی خارجی,پیراهن شورت ,پیراهن وشورت,پیراهن وشرت,پیراهن شرت,پیراهن شرت ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 538 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:27

مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: فردا قراردادم را با استقلال امضا مي‌کنم.

 

آرش برهاني پس از ديدار با علي فتح الله زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من روز سه شنبه به ديدار فتح الله زاده آمدم و با او به توافق مالي هم رسيدم اما براي امضاي قرارداد برگه قرارداد آماده نبود و به همين دليل قرار شد فردا بيايم تا قراردادم را امضا کنم.

به گزارش فارس، وي در خصوص اينکه فردا چک هم مي گيرد يا خير گفت: فکر نمي کنم فردا چکي به دستم برسد اما من قراردادم را امضا مي کنم و مشکل خاصي نيست.

برهاني در ارتباط با اينکه آيا واقعا در ليست مازاد استقلال بوده است، گفت: من در ايران نبودم و خود امير قلعه نويي هم نبود و متاسفانه اين حر فها را زده شد که درست نبود من اگر خودم ايران بودم نمي گذاشتم اين حرف ها مطرح شود. من خودم با امير قلعه نويي صحبت کردم و مشکل خاصي هم نبود و خدا را شکر که حل شد.

مهاجم استقلال در مورد اينکه چه ميزان از باشگاه طلب دارد گفت: من تا قبل از اينکه با فتح الله زاده صحبت کنم فکر مي کردم که 40 درصد قراردادم باقي مانده است اما متوجه شدم که 65 درصد از قراردادم باقي مانده است ولي باز هم مشکلي نيست و دير و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

وي در خصوص صعود تيم ملي به جام جهاني گفت: خيلي خوشحالم که تيم ملي صعود کرد. عدم حضورمان در برزيل فوتبالمان را نابود مي کرد و به جاي 4 سال 30 سال عقب مي افتاديم. ليگمان هم نسبت به قبل بهتر مي شود.
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : خرید پیراهن ورزشی,پوشاک ورزشی,خریدپوشاک ورزشی,پوشاک ورزشی خارجی,خریدپوشاک ورزشی خارجی,پیراهن شورت ,پیراهن وشورت,پیراهن وشرت,پیراهن شرت,پیراهن شرت ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 497 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:25

آخرین خبر از قرارداد دو ستاره پرسپولیس و استقلال
به مهمترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقلات توجه کنید
2 4 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی؛

 

استقلال و شجاعی در دیوار


باشگاه استقلال از مدت‌ها پيش به دنبال جذب مسعود شجاعي بود. اما در آخرين مذاكراتي كه باشگاه استقلال با شجاعي داشت اين بازيكن اعلام كرد كه در حال حاضر نمي‌خواهد در فوتبال ايران به فعاليت ادامه بدهد و همچنان مي‌خواهد در فوتبال اسپانيا يا ديگر تيم‌هاي اروپايي بازي كند. به اين ترتيب جذب اين بازيكن منتفي شد. روز گذشته مسوولان باشگاه استقلال هم اين خبر را تاييد و اعلام كردند ديگر به دنبال جذب مسعود نيستند.

  قاضي و فاصله از تراكتورسازي

بعد از به نتيجه نرسيدن مذاكرات محمد قاضي و استقلال قرار بود اين بازيكن با تركتورسازان مذاكره كند اما ظاهرا جلالي هم قاضي را نمي خواهد و دنبال مهاجم ملي پوش است.تراكتورسازي مي خواهد دو جاي خالي ليست ليگ برتري اش را با دو بازيكن ملي پوش پر كند اما مسوولان باشگاه و كادر فني هيچ نامي را لو نمي دهند.

انصاري فرد ماندني شده؟

هر چند تمام شواهد و قرائن حاكي از آن بود كه  كريم انصاري فرد در پرسپوليس نمي ماند و علي دايي هم قيد او را زده اما امروز نماينده  تام الاختيار دايي طي مصاحبه اي با تعريف و تمجيد از اين بازيكن – كه نفهميديم چرا  و با چه هدفي انجام داده – اعلام كرد خبرهاي خوشي از اين بازيكن دارد.آيا كريم در پرسپوليس ماندني شده؟

شجاع در دو قدمي سپاهان

با وجود اينكه به نظر مي رسيد  مشكلي براي پرسپوليسي شدن شجاع خليل زاده وجود نداشته باشد اما ظاهرا شرايط طوري پيش رفته كه بايد او را سپاهاني دانست و پيش بيني ها مبني بر چرخش او به سوي اصفهان درست از آب در آمده است.شجاع امروز در بدو ورود به ايران گفت با هر تيمي دلش بخواهد قرارداد مي بندند  و اين يعني كه با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا نكرده.اين مدافع مازني گفته از بين پرسپوليس و سپاهان يكي را انتخاب مي كند اما احتمال سپاهاني شدنش بيشتر است.

رحمتي  فردا تمديد مي كند

با وجود شايعاتي كه در مورد جدايي سيد مهدي رحمتي از استقلال شنيده مي شد اما ظاهرا اين بازيكن در جمع آبي ها ماندني شده .رحمتي امروز به همراه حنيف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاكره كند اما ظاهرا امروز خبر تمديد قرارداد او بيرون نمي آيد  و بايد فردا منتظر اخبار خوشي از باشگاه استقلال باشيم.

سپاهان سزار را می خواهد
غير از آرش افشين كه از چند هفته پيش صحبت‌هايي مبني بر حضورش در اصفهان شنيده شده، ظاهرا باشگاه دنبال برونو سزار مهاجم سابق خودش كه فصل گذشته در النصر امارات بازي مي‌كرد هم هست و اصلا بعيد نيست او به سپاهان برگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد آن‌وقت يكي از خارجي‌هاي غيرآسيايي اين تيم بايد برود.

آخرین خبر از قرارداد دو ستاره پرسپولیس و استقلال
به مهمترین اخبار و شایعات بازار نقل و انتقلات توجه کنید
2 4 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی؛

 

استقلال و شجاعی در دیوار


باشگاه استقلال از مدت‌ها پيش به دنبال جذب مسعود شجاعي بود. اما در آخرين مذاكراتي كه باشگاه استقلال با شجاعي داشت اين بازيكن اعلام كرد كه در حال حاضر نمي‌خواهد در فوتبال ايران به فعاليت ادامه بدهد و همچنان مي‌خواهد در فوتبال اسپانيا يا ديگر تيم‌هاي اروپايي بازي كند. به اين ترتيب جذب اين بازيكن منتفي شد. روز گذشته مسوولان باشگاه استقلال هم اين خبر را تاييد و اعلام كردند ديگر به دنبال جذب مسعود نيستند.

  قاضي و فاصله از تراكتورسازي

بعد از به نتيجه نرسيدن مذاكرات محمد قاضي و استقلال قرار بود اين بازيكن با تركتورسازان مذاكره كند اما ظاهرا جلالي هم قاضي را نمي خواهد و دنبال مهاجم ملي پوش است.تراكتورسازي مي خواهد دو جاي خالي ليست ليگ برتري اش را با دو بازيكن ملي پوش پر كند اما مسوولان باشگاه و كادر فني هيچ نامي را لو نمي دهند.

انصاري فرد ماندني شده؟

هر چند تمام شواهد و قرائن حاكي از آن بود كه  كريم انصاري فرد در پرسپوليس نمي ماند و علي دايي هم قيد او را زده اما امروز نماينده  تام الاختيار دايي طي مصاحبه اي با تعريف و تمجيد از اين بازيكن – كه نفهميديم چرا  و با چه هدفي انجام داده – اعلام كرد خبرهاي خوشي از اين بازيكن دارد.آيا كريم در پرسپوليس ماندني شده؟

شجاع در دو قدمي سپاهان

با وجود اينكه به نظر مي رسيد  مشكلي براي پرسپوليسي شدن شجاع خليل زاده وجود نداشته باشد اما ظاهرا شرايط طوري پيش رفته كه بايد او را سپاهاني دانست و پيش بيني ها مبني بر چرخش او به سوي اصفهان درست از آب در آمده است.شجاع امروز در بدو ورود به ايران گفت با هر تيمي دلش بخواهد قرارداد مي بندند  و اين يعني كه با پرسپوليس قرارداد داخلي امضا نكرده.اين مدافع مازني گفته از بين پرسپوليس و سپاهان يكي را انتخاب مي كند اما احتمال سپاهاني شدنش بيشتر است.

رحمتي  فردا تمديد مي كند

با وجود شايعاتي كه در مورد جدايي سيد مهدي رحمتي از استقلال شنيده مي شد اما ظاهرا اين بازيكن در جمع آبي ها ماندني شده .رحمتي امروز به همراه حنيف عمران زاده در باشگاه استقلال حضور داشته تا با فتح الله زاده مذاكره كند اما ظاهرا امروز خبر تمديد قرارداد او بيرون نمي آيد  و بايد فردا منتظر اخبار خوشي از باشگاه استقلال باشيم.

سپاهان سزار را می خواهد
غير از آرش افشين كه از چند هفته پيش صحبت‌هايي مبني بر حضورش در اصفهان شنيده شده، ظاهرا باشگاه دنبال برونو سزار مهاجم سابق خودش كه فصل گذشته در النصر امارات بازي مي‌كرد هم هست و اصلا بعيد نيست او به سپاهان برگردد كه اگر اين اتفاق بيفتد آن‌وقت يكي از خارجي‌هاي غيرآسيايي اين تيم بايد برود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 324 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1392 ساعت: 14:23

بریزی ها می گویند اگر فضای تیم تا پایان لیگ همین باشد ، تراکتور مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود

 این عکس ، از آن تصاویر کمتر دیده شده در فوتبال ایران است . عکسی که در نگاه اول ، چندان برانگیزاننده نیست اما داستان ها پشت سر خود دارد...

به گزارش گل ، پس از اضافه شدن علی کریمی به تمرینات این تیم، مرتضی اسدی، کاپیتان تراکتور که شمارهء 8 متعلق به اوست، به رسم مردانگی و میهمان نوازی پیراهن شمارهء 8 را برای کریمی برده ، ولی او این درخواست را نپذیرفته و از پوشیدن آن امتناع کرده و می گوید که برای پیراهن یا بازوبند به تبریز نیامده است.
 اما جالبتر آنجاست که در نهایت هم هیچ کدامشان این پیراهن را به تن نکرده اند، اسدی 18 پوشیده و کریمی 28 . پیراهن هم روی  نوک پرچم کرنرباد می خورد .
نتیجه گیری از این داستان چند خطی  با خودتان ؛ ما که راضی بودیم .  
 
یک حرکت استثنایی؛ علی کریمی ، مرتضی اسدی و شماره هشتی که پوشیده نشد
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 347 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:46

ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد.
 

ایران برای چهارمین بار به جام جهانی فوتبال صعود کرد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ملی پوشان ایران با یک نمایش منطقی و به دور از احساس توانستند با نتیجه یک بر صفر حسرتی که چهار سال پیش در کره در دل ایرانی ها ماند، در همین کشور به اشک شوق تبدیل شود.

 

ایران در رقابت های مقدماتی با 5 پیروزی، یک تساوی و دو شکست با 16 امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود راهی جام جهانی شد. نکته جالب کسب 9 امتیاز از این شانزده امتیاز در سه بازی آخر بود. جایی که امیدها بسیار کم شده بود.

 

شاگردان کی روش که در دیدارهای اول چندان مطمئن نشان نداده بودند، در سه بازی اخیر خود کاری کردند کارستان. گرفتن شش امتیاز از کره جنوبی و دبل کردن تیمی که چهار سال پیش ایران را از جام جهانی محروم کرد، لذتی فراتر از پاسخ دادن به کری خوانی های نه چندان دوستانه داشت.

 

ایران پیش از این در جام جهانی 1978 آرژانتین، 1998 فرانسه و 2006 آلمان شرکت کرده بود و با توجه به روند یکی‌درمیان حضور در جام جهانی این بار نوبت ما بود که در بزرگ ترین رویداد فوتبالی جهان در عرصه ملی شرکت کنیم.

 

مردان آریایی در جام جهانی نتوانسته اند از گروه خود صعود کنند، ایران تنها یک برد در جام جهانی به دست آورده که مقابل آمریکا در سال 1998 به دست آمده است.

 

با توجه به برگزاری رقابت های مقدماتی در جام جهانی در سایر قاره ها ایران به عنوان سومین تیم راهی جام جهانی 2014 شد. پیش از این ایران، ژاپن و استرالیا صعود خود به جام جهانی را جشن گرفتند.

حاشیه های بعد از بازی:

کی روش و شاگردانش پس از پیروزی و صعود به جام جهانی فوتبال به سمت نیمکت کره‌ای‌ها رفتند و به آنها قدرت خود را نشان دادند.

 

 

نیمکت ایران پس از به صدا در آمدن سوت داور به سمت نیمکت کره‌جنوبی هجوم برد و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران برای سرمربی کره‌ جنوبی کُری خواند.

 

ملی‌پوشان ایران بعد از این پیروزی در حال جشن گرفتن در ورزشگاه اولسان کره‌جنوبی هستند.

تماشاگران کره ای نمی توانند باخت خانگی را تحمل کنند، صدها بطری را به درون زمین پرتاب می کنند، کی روش با اشاره برای بازیکنان کره جنوبی کری می خواند ایران حالا بالاتر از کره جنوبی راهی جام جهانی شده است.

 

 

 

بازی تمام می شود، ایرانی ها شادمانی می کنند و کره ای ها سکوت. این همانی است که نکونام گفته بود: «پاسخ شان را در زمین می دهیم». هواداران کره جنوبی باخت را بر نمی تابند بطری پرتاب می کنند. همه عکاسان عکس می گیرند اما معلوم نیست چرا ماموران امنیتی عکاس ایرانی را به شدت ضرب و شتم می کنند و کتک می زنند. کی روش روی دست بازیکنان راهی رختکن می شود.

خوشحالی ملی پوشان دلاور فوتبال ایران خشم بازیکنان کره را به همراه داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ اعضای تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی مشغول جشن و شادی در ورزشگاه مونسوی کره بودند که با پرتاب بطری های هواداران کره ای روبرو شدند . در این دقایق یکی از بازیکنان تیم ملی کره هم به سمت کروش رفت و با او درگیر شد. سرمربی تیم ملی ایران بعد از پیروزی در بازی و صعود به عنوان تیم اول گروه ، همان کنار زمین با مربی کره ای ها تسویه حساب کرده بود.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 517 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:43

 

 
فرکی: قوچان‌نژاد فرشته نجات ایران بود فرکی: قوچان‌نژاد فرشته نجات ایران بود

کارشناس فوتبال گفت: رضا قوچان‌نژاد در خط حمله فرشته نجات تیم ملی ایران بود.

حسین فرکی در خصوص پیروزی یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی و صعود مستقیم تیم ملی کشورمان به جام جهانی اظهار داشت: به هر حال بردیم و صعود کردیم مدت‌ها بود مردم دنبال این موضوع بودند. جا دارد از همه بازیکنان تقدیر و تشکر کنم که یک بار دیگر شادی را به مردم انتقال دادند.

وی ادامه داد:‌ با تمام اتفاقاتی که در زمین افتاد اما مهم سه امتیاز بازی بود. شاید ما خوب بازی می‌کردیم و خدای ناکرده شکست می‌خوردیم و آن موقع شاهد خوشحالی مردم نبودیم. به هر حال طبیعی بود که کره بهتر بازی کند. آنها میزبان بودند و با برنامه هم بازی کردند اما بازیکنان ما هم به خوبی دویدند و چیزی جز این هم فکر نمی‌کردیم.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه چه بازیکنی بهترین بازیکن ایران بود، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم همه زحمت کشیدند و خوب جنگیدند جا دارد از رحمان احمدی که دو واکنش فوق‌العاده داشت، تشکر کنم و توانست تیم را نجات دهد. در خط دفاعی ما همه خوب بودند مخصوصا جلال حسینی که بیشتر از سایر بازیکنان تلاش کرد.

وی با اشاره به خط هافبک تیم ملی افزود: نکونام و تیموریان دوندگی بالایی داشتند و خسرو حیدری و مجتبی جباری هم عملکرد خوبی داشتند در خط حمله هم فرشته نجات ایران قوچان‌نژاد بود که انتظاری جز این از او نمی‌رفت. او در یک فرصتی که هیچ شانسی نداشتیم توانست یک گل بسازد و حقش این بودکه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود.

فرکی درباره حضور ایران درجام جهانی گفت: باید از فردا به فکر حضور قدرتمند در جام جهانی باشیم نباید تجربه تلخ دور رفت مقدماتی را تکرار کنیم باید با کمترین اشتباه و بهترین امکانات نماینده خوبی در جام جهانی باشیم. کار سختی داریم اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

 

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:38

صحبت های سرمربی جنجالی کره جنوبی بعد از شکست مقابل ایران
سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با بیان اینکه از شکست مقابل ایران در ورزشگاه خانگی متاسف است، گفت: ما مسئولیت و وظیفه‌مان را در زمین انجام دادیم.
5 11 6 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی،  به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، چوی کانگ هی سرمربی تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی با بیان اینکه از شکست مقابل ایران در ورزشگاه خانگی متاسف است، گفت: ما مسئولیت و وظیفه‌مان را در زمین انجام دادیم. ما به جام جهانی صعود کردیم، هر چند مقابل ایران نتیجه خوبی نگرفتیم اما مسئولیت‌مان را در زمین انجام دادیم.

وی با تاکید بر اینکه انتظار داشتیم در بازی پیش از این به جام جهانی برویم، خاطرنشان کرد: نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. باید به تماشاگران‌مان بگویم به خاطر این شکست متاسفم. ما باید برای آینده فوتبال کره فکر جدیدی داشته باشیم. نسل جدید بازیکنان ما خوب هستند و آنها بستر خوبی برای نتیجه گیری در آینده دارند.

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل کره جنوبی به صورت مستقیم و به عنوان تیم اول گروه خود به جام جهانی صعود کند و کره تیم دوم گروه شد.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 557 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:36

مقدماتی جام جهانی - آسیا
تیم ملی فوتبال اردن با غلبه بر عمان حریف ازبکستان در پلی‌آف شد.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی از مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در آسیا و از گروه دوم تیم فوتبال اردن میزبان عمان بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود اردن به پایان رسید.

تک گل این دیدار را احمد حایل ابراهیم در دقیقه 57 به ثمر رساند.

با این برد اردن 10 امتیازی شد و در رده سوم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفت و حریف ازبکستان در پلی‌آف برای کسب سهمیه پنجم از آسیا برای صعود به جام جهانی شد.

برنده این دیدار در نهایت باید در دو دیدار رفت و برگشت با تیم پنجم آمریکای جنوبی دیدار کند.

پیش از این در گروه دوم تیم‌های ملی ژاپن و استرالیا به طور مستقیم به جام جهانی برزیل صعود کرده بودند.

جدول رده بندی نهایی گروه B آسیا

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : خرید پیراهن ورزشی,پوشاک ورزشی,خریدپوشاک ورزشی,پوشاک ورزشی خارجی,خریدپوشاک ورزشی خارجی,پیراهن شورت ,پیراهن وشورت,پیراهن وشرت,پیراهن شرت,پیراهن شرت ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 372 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:33

حضور یک ماشین عروس در بین فوتبال‌دوستان جشن صعود ایران به جام جهانی را شیرین‌تر کرد. تعدادی از مردم نیز در گوشه ای چهارراه ولیعصر با گواش پرچم ایران را روی صورت مردم نقاشی می کنند.
 
 شاید کمتر کسی باور می‌کرد که تنها پس از دقایقی از صعود ایران به جام جهانی این گونه خیابان‌های پایتخت مملو از جمعیت و هواداران فوتبال باشد. ضلع شمالی میدان ولی عصر مملو از جمعیت بود که گروهی نزدیک به 500 نفر به سمت شمال تهران با پرچم‌های سه رنگ ایران حرکت می‌کردند.
 
در میانه راه این گروه با دیگر مردم خوشحال تهرانی به هم رسیدند که حالا جمعیت حد فاصل میدان انقلاب تا خیابان فاطمی مملو از تهرانی‌های خوشحال از صعود ایران به جام جهانی است. در این ببن می‌توان به یک ماشین عروس اشاره کرد که در ترافیک مانده بود اما سرنشینان آن با پرچم ایران خود را در این جشن سهیم کرده بودند. حضور پیرزنی با پرچم ایران در میان جمعیت بیانگر موج خوشحالی پایتخت نشینان برای حضور در جام جهانی 2014 است.
 
 
نقش بستن پرچم سه رنگ ایران روی صورت مردم
پرچم ایران و سه رنگ سرخ و سفید و سبز بیش از هر چیز و هر کس در خیابان ولی عصر دیده می‌شود. بسیاری از مردم در کنار خیابان شاهد جشن پیروزی هستند و آن‌هایی که در بین خودروها قرار دارند، پرچم ایران را به نشانه شادی تکان می‌دهند.
 
گل‌های رزی که در دست فوتبال‌دوستان دیده می‌شود، نشانگر خوشحالی مردم است که در این دقایق توسط عکاسان رسانه‌های مختلف سوژه خبری شده است.
 
به گزارش ایسنا، صدای شیپورهای مختلف به همراه انواع بوق خودرو دیگر ناخوشایند نیست و بلکه شادی مردم را بیشتر و بیشتر کرده است. برخی از جوانان ایرانی از هر مانعی که توانسته‌اند استفاده می‌کنند و با بالا رفتن از آن پرچم سه رنگ ایران را در بالاترین حد خود قرار می‌دهند.
 
 
ت
هیچ کس این فرصت را برای فیلم‌برداری و گرفتن تصاویر خاطره‌انگیز از دست نمی‌دهد. در گوشه‌ای از خیابان دیده می‌شود که مسافران حاضر در اتوبوس‌ها با بیرون آوردن دست‌های خود از پنجره در این جشن شرکت می‌کنند. نام مقدس الله در میانه پرچم ایران از هر گوشه خیابان دیده می‌شود و همین مسئله همچنان تعداد حاضرین در جشن را افزایش می‌دهد.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، برخی از جوانان حاضر در این جمعیت چند صد نفره بر روی شانه‌های دوستان خود رفتند و با تکان دادن پرچم ایران و به صدا درآوردن شیپور همه را یکصدا می‌کنند.
 
 
تماشای دیدار حساس تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی - برج میلاد
در همین دقایق بود که دو موتورسوار با گرفتن برف شادی در دستان خود، شور و شادی ایرانیان حاضر در تهران را افزایش می‌دادند. باز هم شعار ایرانی باغیرت، ایرانی باغیرت خیابان‌ها را پر کرده است.
 
در کنار پرچم‌های سه رنگ ایران برخی از تهرانی‌ها پرچم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی را نیز در دستان خود گرفته‌اند.طنین "ایرانی باغیرت، ایرانی باغیرت" پس از راهیابی تیم ملی به جام جهانی خیابان‌های تهران را پر کرده است.
 
تنها دقایقی پس از صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی خیابان‌های مرکزی تهران مملو از مردم پرشور شد.
 
در حالی که ماشین‌های سواری و موتورسیکلت‌ها در خیابان با بوق زدن سعی می‌کردند، مردم را در شادی خود سهیم کنند، دو دسته جمعیت نزدیک به میدان ولی عصر (عج) با خواندن سرودهایی شادی خود را نشان می‌دادند.
 
نکته جالب توجه این بود که مردم پیاده در وسط خیابان بوده و با پرچم سه رنگ ایران و شیپورهایی که در دست دارند، صعود ایران به جام جهانی را جشن می‌گیرند. از جمله شعارهایی که به گوش می‌رسر، "ایران ایران و ای ایران ای مرز پر گهر" است. جوانانی که پرچم‌های سه رنگ به دست دارند، با گام‌هایی آرام در خیابان حرکت می‌کنند و با تکان دادن پرچم‌های ایران این پیروزی را جشن می‌گیرند. "ایرانی باغیرت، ایرانی باغیرت" شعار اصلی مردم حاضر در خیابان است.
 
در گوشه و کنار خیابان نیز دیده می‌شود که مغازه‌دارها و راننده‌هایی که در ترافیک مانده‌اند نیز با خوشحالی مردم را همراهی می‌کنند و با نشان دادن پرچم‌هایی که در ماشین‌های خود دارند، خود را در این شادی سهیم می‌کنند.
 
در همین حین نکته جالب توجه برف پاک‌کن‌های خودروهاست که به صورت ایستاده پرچم ایران را تکان می‌دهند. در حالی که جوانان ایرانی در میانه خیابان ایستاده و پرچم ایران را تکان می‌دهند یک دسته دیگر نیز در فاصله اندکی با آنها حضور دارند. شور و شادی ایرانی‌ها زن و مرد نمی‌شناسد و همه ایران را تشویق می‌کنند.
 
 
تماشای دیدار حساس تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی
شعار دیگر "ما همه ایرانیان رفتیم جام جهانی" بود که نشان می‌داد، خوشحالی مردم در این هفته کامل شده است. ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی نیز در کنار مردم و در حالی که لبخند بر لبان آن‌هاست سعی می‌کنند که ترافیک خیابان‌ها را کاهش دهند.
 
پرچم‌های ایران از اکثر ماشین‌های حاضر در خیابان آویخته است و نشان می‌دهد که هم‌میهنان ایران امید زیادی به صعود تیم ملی ایران به جام جهانی داشته‌اند.
 
جوانی با قامتی بلند پرچمی بزرگ در دست دارد و گروه‌های مردم را در کنار یکدیگر جمع می‌کند. شاید صدای بوق ماشین‌ها از شعارهای مردم بیشتر بود و چیزی که این صحنه را زیباتر می‌کرد، همراهی تمام هم‌میهنان بود که حتی از در مغازه‌ها یا پنجره خانه‌ها سعی می‌کردند خود را در جشن پیروزی ایران سهیم کنند.
 
به گزارش ایسنا، جوانی با نام رضا که در جلوی صف مردم قرار داشت، با فریاد بلند از جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران تقدیر می‌کرد. اما شاید زیباترین صحنه‌ای که این دقایق در خیابان ولی عصر دیده می‌شود، اضافه شدن مردم به گروه‌های شادی بود که در یک مسیر خود را به میدان ولی عصر نزدیک می‌کردند. شاید معدود باری که ترافیک در خیابان اصلی تهران کسی را آزار نمی‌داد و همه با لب‌های خندان خود را در شادی سهیم می‌دیدند.
 
به گزارش خبرنگار ایسنا، میدان ولی عصر در کنار ترافیک خودروها با شادی مردم ایران به همراه پرچم سه رنگ همراه بود؛ به گونه‌ای که از چهار طرف خیابان‌های منتهی به میدان ولی عصر مردم خود را به این میدان می‌رسانند.
 
ووووزلا در تهران طنین‌انداز شد!
 
با صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهان نوای ووووزلا در خیابان‌های تهران طنین‌انداز شد.
 
به گزارش ایسنا، برتری یک برصفر ملی پوشان ایران برابر کره جنوبی و صعود به جام جهانی پس از 8 سال آنقدر خوشحال کننده بود که مردم خیابان‌های تهران را پر کردند.
 
هم‌اکنون خیابان‌های اصلی شهر بویژه ولی عصر، کارگر، فاطمی و حوالی میدان ونک به شدت شلوغ است و نیروی انتظامی برای باز کردن مسیر وارد عمل شده است.
 
اجتماع مردم در چهارراه‌های اصلی شهر باعث شده تا جریان ترافیک به پیاده‌روها و راه‌های فرعی کشیده شود.
 
هم‌اکنون زنجیره طولانی ماشین‌ها در چهارراه ولی عصر از هر چهار سو کشیده شده و ترافیک کاملا قفل شده است. بسیاری از خودروها و وسایل نقلیه برای سهولت در رفت و آمد از حاشیه‌های تئاتر شهر و پیاده‌روها استفاده کرده تا به هر شکل ممکن از ترافیک رها شوند.
 
 
تماشای دیدار حساس تیم‌های فوتبال ایران و کره جنوبی
تلاش ماموران راهنمایی و رانندگی برای باز کردن قفل ترافیک ماشین‌ها در خیابان ولی عصر بی‌نتیجه مانده و امتداد چهارراه ولی عصر از سمت جنوب تا میدان منیریه و از سمت شمال تا بعد از خیابان فاطمی ادامه دارد.
 
ترافیک سنگین خیابان ولی عصر به کوچه و خیابان‌های فرعی نیز کشیده شده و در خیابان‌های فلسطین، ابوریحان، جمهوری، طالقانی و سمیه نیز وجود دارد.
 
همچنین امتداد خیابان ولی عصر نرسیده به پارک وی و میدان ونک نیز وضعیت مشابهی دارند. عده‌ای از مردم فوتبال‌دوست ایران با در دست داشتن ووووزلا صدای این شیپور را به صدا درمی‌آورند صدایی که ایرانی‌ها هرچند در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی نشنیدند اما این نوای کر کننده در برزیل می‌تواند خوش‌صداترین ملودی برای گوش ایرانی‌ها باشد!
 
جشن پیروزی در میدان ونک
 
مردم خوشحال تهران که با حضور در خیابان‌ها صعود ایران به جام جهانی را خوشحالی خود را نشان می‌دادند در تقاطع خیابان فاطمی و ولیعصر پایکوبی می‌کردند.
 
در این میان دو هموطن ایرانی جوان که اهل کردستان بودند مردم را به وجد می‌آوردند.
 
حد فاصل خیابان فاطمی تا میدان ونک موتورسوارانی بودند که پرچم‌های ایران و رییس جمهور منتخب ایران را داشتند و در این بین شعارهای "ایرانی با غیرت، ایرانی باغیرت" و "روحانی روحانی رفتیم جام جهانی " از مردم شنیده می‌شد، اما شاید هیچ کس دلیل ترافیک خیابان ولیعصر (عج) را نمی‌فهمید تا این که به میدان ونک برسد.
 
میدان ونک مملو از جمیعت است و فوتبال دوستان با پرچم سه رنگ ایران صعود به جام جهانی 2014 را جشن می‌گرفتند.
 
تهرانی‌ها به هر شکلی که سلیقه داشتند از پرچم ایران استفاده می‌کردند. صدرنشین‌های خودروها از پنجره‌ها بیرون آمده بودند ودر این جشن شرکت می‌کردند.
 
در مرکز میدان ونک پرچم‌های بزرگ ایران به همراه بادبادک‌های رنگی جلوه ای به این قسمت از شهر داده بود. پایتخت نشینان منتظر این صعود بودند، چرا که برای جشن و پایکوبی برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای دارند.
 
جمعیتی نزدیک به 600 نفر در میدان ونک می چرخند و با رقص و پایکوبی صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی را جشن م یگیرند ، سه جوان که تقریبا سن‌های پایینی داشتند، لباس های‌شان با پرچم ایران طراحی کرده بودند و نقش رهبر هواداران را داشتند و با شعارهای مختلف میدان ونک را طنین انداز می‌کردند.
 
در گوشه ای دیگر از میدان ماموران نیروی انتظامی سعی در کاهش ترافیک داشتند و اورژانس تهران نیز آماده پوشش هر نوع اتفاق غیر متقرقبه است.
 
نکته جالب توجه در پرچم‌های فوتبال دوستان، پرچم برزیل بود که پایتخت نشینان از امروز در انتظار جام جهانی هستند. چهره اکثر جوانان با پرچم سه رنگ ایران نقاشی شده بود و برف شادی گوشه ای از میدان را گرفته بود.
 
به گزارش ایسنا، مرد و زن در این جشن پیروزی حضور داشتند و مردم در همین میان در بین شعارهای خود از ماموران نیروی انتظامی نیز تشکر می‌کردند. شعارهای "نیروی انتظامی تشکر تشکر" قسمتی از میدان ونک و ضلع شمالی ولیعصر (عج) را پر کرده بود.
 
باز هم دیده می‌شد که همه مردم به دنبال ثبت تصاویر و لحظه‌های شادی خود هستند. جمعیت گوشه گوشه میدان ونک را پر کرده است و از هر طرف پرچم ایران به بزرگ‌ترین اندازه خود دیده می‌شود.
 
در ضلع غربی میدان دسته‌ای از جوان با وووزلا صداهای متنوعی ایجاد می‌کردند و هر کس تصویر یکی از ملی‌پوشان را در دست خود داشت.
 
پلاکاردهای با نوشته "امید، و پیروزی " در دست مردم بود و تصویری بزرگ از رضا قوچان نژاد، ملی‌پوش گلزن ایران برابر کره جنوبی نیز دیده می‌شود.
 
جلوه زیبای میدان ونک حضور برخی از جوانان بر روی ماشین آتش نشانی بود که با تکان دادن پرچم سه رنگ ایران خوشحالی خود را نشان می‌دهند .
 
تصاویر رییس جمهور منتخب در گوشه‌های میدان وجود دارد تا باز هم برخی از جوانان شعار "روحانی روحانی رفتیم جام جهانی " را فریاد می‌زند، اما منظم‌ترین تشویق ملی‌پوشان در ضلع جنوبی میدان ونک است که جمعیتی نزدیک به 200 نفر یکپارچه با دست زدن و فریاد زدن "ایران ایران" صعود فوتبالیست‌ها به جام جهانی را جشن می‌گیرند.
 
به گزارش ایسنا، خودروهایی که از هر طرف به میدان ونک می‌رسند با پرچم‌های ایران، ‌بادبادک های رنگی و گل‌های رز مزین و تزئین شده‌اند که این نشان می‌دهد که چهار ضلع تهران مملو از فوتبالی دوستان است، چرا که جمعیتی که به میدان ونک می‌رسند با پرچم‌های ایران هستند.
 
جشن سرود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با پایکوبی در خیابان ولیعصر ادامه دارد.
 
کری سرخابی‌ها در جشن صعود تیم ملی
 
جشن و پایکوبی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با کری استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها در خیابان‌ها ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا، همچنان به جمعیت فوتبال دوستان در میدان ونک اضافه می‌شود. این میدان پایتخت تقریبا مملو از جمعیت است و ترافیک زیادی نیز در خیابان‌های اطرافش ایجاد کرده اما نکته جالب توجه اینجاست که تمامی خودرودها از ترافیک به وجود آمده دلخوری ندارند و با بوق زدن و نشان دادن پرچم ایران خود را در این جشن ملی شریک می‌دانند. از نکات جالب توجه شادی مردم در میدان ونک می‌توان به پایکوبی تعدادی از جوانان در ضلع شرقی این میدان اشاره کرد.
 
در ضلع شمالی میدان ونک دسته‌ای از فوتبال‌دوستان با شعارهایی از صعود تیم ملی به جام جهانی خوشحال بودند.
 
در حاشیه دیگر این میدان می‌توان به مراسم کوچک آتش‌بازی اشاره کرد که باعث شد با دیده شدن این مراسم برخی از مردم به سمت آن حرکت کنند.
 
در جشن پیروزی تیم ملی فوتبال باز هم کل کل استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها دیده می‌شد. طرفداران دو تیم محبوب پایتخت برابر یکدیگر با نشان دادن پرچم‌های دو تیم کری می‌خواندند و هر کدام از یک تیم حرف می‌زدند. لیدر آبی‌پوشان از گل جواد نکونام به قطر می‌گفت و پرسپولیسی‌ها نیز از دفاع خوب امروز جلال حسینی حرف می‌زدند اما حضور مردی مسن در میان آن‌ها که می‌گفت گل پیروزی ایران را رضا قوچان نژاد یعنی ملی‌پوش ایران زد باید خوشحالی کنیم، جالب توجه می‌کرد. دوباره با اضافه شدن مردم به یکدیگر فریاد ایران ایران در میدان ونک طنین‌انداز شد.
 
در پشت بام‌های اطراف میدان نیز ساکنین حاضر بودند و جشن پیروزی تیم ملی را با فاصله تماشا می‌کردند که از دور نیز با نشان دادن دست و پرچم ایران خود را در این جشن سهیم می‌کردند.
 
به گزارش ایسنا جشن صعود تیم ملی فوتبال با غروب لحظه به لحظه آفتاب همراه بود و نورانی شدن میدان ونک با بادبادک‌ها و پرچم سه رنگ ایران دیده می‌شد هر دسته از مردم ایران به وسیله‌ای شادی خود را نشان می‌دادند در گوشه‌ای نیز مردم صورت‌های خود را رنگ می‌کردند تا با پرچم ایران تزیین شود.
 
در این دقایق نیز باز هم می‌توان به نقش موثر ماموران نیروی انتظامی اشاره کرد که در مقاطع زمانی نیز توسط فوتبال‌دوستان با شعار نیروی انتظامی، تشکر، تشکر تشویق می‌شدند.
 
در قسمت جنوبی میدان ونک می‌توان یکی از بزرگ‌ترین پرچم‌های ایران را دید که وقتی از یک دستگاه خودرو پاترول بیرون آمد همه مردم را در آنجا جمع کرد و اکثر فوتبال‌دوستان با دوربین‌های در دست خود از آن فیلم می‌گرفتند.
 
همچنان به جمعیت حاضر در میدان ونک اضافه می‌شود و مردم از کوچه و خیابان منتهی به این میدان با پرچم ایران دیده می‌شوند.
 
تبلور غرور ملی در خیابان ولی عصر
 
به گزارش ایسنا، خیابان ولی عصر یکی از بلندترین خیابان‌های حال حاضر جهان است. از راه آهن تا تجریش کیلومترها مسافت دارد. امروز یکی از بلندترین خیابان‌های پایتخت‌های جهان شاهد تبلور غرور ملی ایران بود. ده‌ها هزار نفر از مردم ایران با در دست داشتن پرچم سه رنگ ایران شادمانی خود را از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با یکدیگر شریک می‌شدند. پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه آمده بودند تا در شادمانی صعود ایران به جام جهانی سهیم باشند. تمرکز جمعیت در میدان‌های بزرگ و تقاطع‌های اصلی از جمله میدان ونک، تقاطع پارک‌وی، تقاطع یوسف‌آباد، میدان ولی عصر و چهارراه ولی عصر به حدی بود که حرکت خودروها عملا متوقف شده بود. مردم با فریاد ایران ایران شعارهای نظیر گل کاشتین گل کاشتین و... خوشحالی خود را ابراز می‌کردند.
 
جوانان با کشیدن پرچم ایران و رنگ کردن صورت خود و همچنین برافراشتن پرچم ایران و در دست گرفتن بادکنک‌های بنفش در خیابان ولی عصر حاضر بودند.
 
جای جای این خیابان نیز شاهد پایکوبی علاقه‌مندان به فوتبال بود. حتی جمعیت قابل ملاحظه‌ای که پس از یک روز کاری به سوی خانه‌هایشان در حرکت بودند و در ترافیک مانده بودند هم با بوق زدن و تکان دادن دست و نشان دادن علامت پیروزی، در این شادمانی سهیم می‌شدند. ده‌ها تن از مردم به وسیله تلفن‌های همراه خود به تصویربرداری از این حرکت باشکوه می‌پرداختند.
 
نیروی انتظامی در معابر اصلی حضور کم‌رنگی داشت و تنها سعی می‌کرد که مسیر عبور اتومبیل‌ها را باز کند اما شدت جمعیت به حدی بود که تقریبا تمام معابر ورودی به خیابان ولی عصر از جمله اتوبان حقانی، تقاطع یوسف آباد، بلوار کشاورز و طالقانی و... بسته شده بود. در حاشیه این گردهمایی عظیم برخی از مردم با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی،‌ رییس جمهور منتخب مردم ابراز می‌کردند. برخی نیز به پخش پرچم‌های کوچک ایران مشغول بودند.
 
در حوالی میدان ونک سیل عظیمی از مردم خواستار تحقق وعده‌های انتخاباتی شدند و شعارهای انتخاباتی را تکرار کردند.
 
گروهی از مردم با در دست داشتن کلید (نماد دولت تدبیر و امید) شعار می‌دادند "پاقدم روحانی، تیم ملی جهانی".
 
مراسم آتش‌بازی در جشن صعود تیم ملی
 
مراسم جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی با مراسم آتش‌بازی در میدان ونک ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا، جشن و پایکوبی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی همچنان در میدان ونک ادامه دارد اما شور و هیجان آن بیشتر شده است.
 
در گوشه و کنار میدان مراسم آتش بازی انجام می‌شود و مردم به همراه مواد آتش‌بازی جشن خود را ادامه می‌دهند.
 
در ضلع جنوبی میدان جمعیت بیشتری وجود دارد و مراسم نیز در این قسمت بهتر برگزار می‌شود.
 
نکته جالب توجه این است که یکی از اتوبوس‌ها در بین مردم قرار گرفت و یکی از جوانان با بالا رفتن از آن و نشان دادن پرچم ایران جلوه زیبایی در این قسمت از میدان به وجود آورد. با زیاد شدن شیپورهای مردم، دقایقی فریاد ایران ایران شنیده می‌شد و پس از آن نیز دوباره پرچم‌های سه رنگ بالای دست مردم دیده شد.
 
در این دقایق میدان ونک مملو از جمعیت شده است و ترافیک زیادی در خیابان‌های اطراف به وجود آمده است. سرنشینان خودروها از ماشین‌های خود پیاده شده‌اند و اکثرا در این جشن شرکت می‌کنند.
 
مردم حاضر در میدان ونک با صدای هر مواد آتش‌بازی فریاد ایران- ایران سر می‌دادند.
 
از دیگر نکات جالب توجه مراسم می‌توان به پوشش طراحی شده مردم اشاره کرد که با پرچم ایران، پیراهن، شال و پوشاک متنوعی برای خود تهیه کرده بودند. در ضلع شمالی میدان ونک نیز پرچم ایران و بادبادک‌های رنگی به مردم داده می‌شود.
 
مردم شرق تهران هم فریاد ایران ایران سر دادند
 
پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی مردم شرق تهران همپای همه ملت ایران، در محله نارمک بویژه میدان هفت حوض به شادی و پایکوبی پرداختند.
 
به گزارش ایسنا، مردم شرق تهران نیز مثل تمامی ملت ایران پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی به شادی و پایکوبی پرداختند.
 
محله نارمک شاهد جمعیت انبوهی بود که حد فاصل خیابان 30 متری تا میدان صد را پر کرده بود.
 
حضور پرشمار افراد، حرکت اتومبیل‌ها را متوقف کرده بود و تمام مسیرهای منتهی به میدان هفت حوض، چهار راه تلفنخانه و فرجام مسدود شده بود.
 
نارمکی‌ها با تجمع گسترده در میدان هفت حوض به پایکوبی پرداختند. جمعیت کثیر مرد و زن و پیر و جوان یکصدا تیم ایران را تشویق می‌کردند. حتی موتورسواران هم به دلیل تجمع بیش از حد جمعیت نمی‌توانستند در خیابان‌ها یا پیاده‌روها حرکت کنند. پایکوبی تا ساعت‌ها پس از بازی ادامه داشت. همچنین خیابان بهار، تهرانپارس و فلکه اول تهرانپارس نیز شاهد جمعیت انبوهی بود که از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی خوشحال بودند. تجلی غرور ملی در بین مردم شرق تهران به خوبی احساس می‌شد.
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 384 تاريخ : چهارشنبه 29 خرداد 1392 ساعت: 1:32

به نظر شما این لحظه در بازی روز سه شنبه ایران و کره تکرار خواهد شد؟
 
نکونام

صحنه پس از گل ایران به کره جنوبی
تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 583 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:20

بازیکن سابق پرسپولیس که زمانی ملی پوش بوده برای مطرح شدن در تیم جدیدش درخواست عجیبی از همسر صیغه ای خود داشته است.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از مدال، یکی از بازیکنان سابق و ملی پوش پرسپولیس که چند سالی است از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شده است همچنان در حاشیه سازی قدرتمند است.

این بازیکن که زمانی یکی از مطرح ترین بازیکنان فوتبال ایران بود اکنون به تیم جدید تازه لیگ برتری شده آمده است و به همسر صیغه ای خود گفته با دسته گل در تمرین تیم حاضر شد و مقابل بازیکنان و مربیان بگوید که من از طرفداران دو آتشه تو هستم!

ظاهرا این جدیدترین ترفند این آقای ریز نقش برای مطرح شدن در جمع هم تیمی های جدیدش است و می خواهد با این روش نشان بدهد که چه بازیکن بزرگ و پرطرفداری است. البته این آقا همسر و فرزند قانونی و رسمی هم دارد. از بد شانسی این آقا یکی از همبازی ها همسر صیغه ی این بازیکن را می شناخته و ماجرا لو رفته است!

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : خرید پیراهن ورزشی,پوشاک ورزشی,خریدپوشاک ورزشی,پوشاک ورزشی خارجی,خریدپوشاک ورزشی خارجی,پیراهن شورت ,پیراهن وشورت,پیراهن وشرت,پیراهن شرت,پیراهن شرت ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 558 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:17

کارشناس فوتبال در خصوص ارزیابی اش از بازی تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: تیم ملی بازی سختی پیش رو دارد این بازی هم از لحاظ امتیازی و هم حیثیتی حساس و مهم است.

مهدی پاشا زاده کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم کره جنوبی محل بازی را در جایی گذاشته تا تیم ملی به درد سر بیافتد اما ملی پوشان ما حداقل در شرایط سخت شان دادند که می توانند نتیجه لازم را بگیرند.

پاشازاده در ادامه اظهار داشت: تیم ملی کره جنوبی شیوه متفاوتی نسبت به تیم ملی لبنان و قطر دارد به نظرم تیم ملی با یک مساوی هم می توانند صعود کند به خاطر همین بهتر است با احتیاط بازی کند.

وی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی باید روی توپ های هوایی کره ایها تمرکز داشته باشند و اجازه ارسال از کناره ها ندهند همچنین کره ایها در ضربات آزاد خطرناک ظاهر می شوند ملی پوشان نباید در پشت محوطه جریمه خطا کنند.

وی درباره حضور رحمان احمدی در دروازه تیم ملی گفت: سرنوشت رحمان احمدی مشخص خواهد شد احمدی چند بازی اخیر به دردسر نیافتاده است این دروازه بان مقابل کره جنوبی می تواند خودش را نشان دهد

کارشناس فوتبال درباره برد یا تساوی مقابل کره جنوبی بیان کرد: مربیان به خاطر بالا بردن روحیه بازیکنان می گویند که ما قصد بردن کره را داریم به هر حال تیم ملی با یک مساوی هم صعود می کند و نیازی به بازی درگیرانه و هجومی ندارد اگر تیم ملی بتواند در اوایل بازی گل بزند به هر حال تیم ملی با یک مساوی هم صعود می کنند و نیازی به بازی درگیرانه و هجومی ندئارد اگر تیم ملی بتواند در اوایل بازی گل بزند تا حدودی کارش در ادامه بازی راحت تر خواهد بود.

وی درباره احتمال حضور دژاگه در کنار تیم ملی گفت: حضور بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال در کنار تیم ملی صد درصد تأثیرگذار است نتیجه این بازی 50 درصدش از لحاظ روحی و روانی رقم می خورد.

وی درباره نتیجه بازی ازبکستان مقابل قطر بیان کرد: به طور طبیعی ازبکستان نمی تواند با 5 گل مقابل قطر به برتری دست یابد اما هیچ چیز در فوتبال قابل پیش بینی نیست بعید نیست که قطری ها به خاطر اینکه از ایرانی ها خوششان نمی آید تبانی کنند.

وی بیان کرد: به نظرم این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان می رسد.

پاشازاده در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بازیکنان تیم ملی با کسب نتیجه لازم مقابل کره جنوبی سرنوشت تیم ملی برای صعود به جام جهانی را به اما و اگر نکشانند و در بازی پلی آف تکلیفشان مشخص نشود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین بازی مقدماتی جام جهانی روز سه شنبه در اوسان به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود./

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی اراداسپرت,اراداسپرت,پوشاک اراد,پوشاک ورزشی اراد,پوشاک ورزشی اراداسپرت,پوشاک ورزشی اراداسپورت,پوشاک ورزشی آراداسپرت, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 552 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:15

بمب آبی‌پوش شدن کریم انصاری‌فرد در آستانه انفجار!
اگر طی یکی دو روز آینده استقلالی‌ها بمب آبی‌پوش شدن کریم انصاری‌فر را منفجر کردند، تعجب نکنید.
29 49 6 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی،  هرچند این روز‌ها بحث مذاکره مجدد پرسپولیس با کریم انصاری‌فر برای تمدید قرارداد به جریان افتاده است ولی به نظر می‌رسد سرخپوشان اشتیاق چندانی برای تمدید قرارداد با این جوان اردبیلی ندارند چون برای نوک حمله سیدمهدی سیدصالحی را جذب کرده‌اند و با توجه به علاقه علی دایی برای بازی با سیستم ۱ - ۳ - ۲ - ۴، هادی نوروزی و محمد عباس‌زاده می‌توانند جنس این تیم در نوک حمله را جور کنند.

از طرف دیگر هرچند مدیر برنامه‌های انصاری‌فر مدعی است که این بازیکن پیشنهاد اروپایی دارد و برای مشخص شدن نتیجه نیاز به صبر ۱۵روزه دارد ولی با یک بررسی اجمالی در نوع بازیکن گرفتن باشگاه‌های اروپایی به نظر می‌رسد که بحث پیشنهاد داشتن انصاری‌فر فقط برای اتلاف وقت است چون تقریبا همه باشگاه‌ها بازیکنان درجه دو خود را گرفته‌اند و در حال بررسی جذب ستاره‌های مورد نیاز خود هستند. تمرینات باشگاه‌های آلمانی، اتریشی، هلندی از همین روز‌ها و تمرینات باشگاه‌های اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی هم حداکثر از هفته اول تیرماه شروع خواهد شد.

و بالاخره می‌رسیم به این نکته که استقلال عدم نیاز خود به ۴مهاجم تیمش یعنی محمدرضایی، حاتمی، موسوی و برهانی را اعلام کرده است. از امیر قلعه‌نویی که قرار است فصل آینده هم از عنوان قهرمانی خود در لیگ بر‌تر دفاع کند و هم در لیگ قهرمانان آسیا با ۷تیم دیگر باقیمانده در دور یک‌چهارم نهایی رقابت کند، خیلی بعید است که بدون زیر سرگذاشتن گزینه‌های مورد نظر به یکباره ۴مهاجم تیمش را مازاد اعلام کند. یک منبع موثق مدعی است که قلعه‌نویی برای ورود به عرصه نقل و انتقالات فقط منتظر رسیدن بودجه و ابقای فتح‌الله‌زاده بوده و حالا که وزارت ورزش با اختصاص بخشی از بودجه پیشنهادی استقلالی‌ها به این باشگاه موافقت کرده است، با قدرت طی یکی دو روز آینده بازیکنان مورد نظر خود را جذب خواهد کرد و یکی از این گزینه‌ها کریم انصاری فر است. مهاجمی که فصل گذشته هم از نزدیکی‌ها درب ورودی باشگاه استقلال به سمت قرمز‌ها چرخید و بعد‌ها هم به نوعی از نرفتن به استقلال ابراز پشیمانی کرد. حالا انصاری‌فر می‌خواهد تا به زعم خود اشتباه فصل قبلش را جبران کند و سرکیسه معمولا شل فتح‌الله‌زاده می‌تواند انگیزه مضاعفی برای این مهاجم خط خورده از تیم ملی و آقای گل لیگ یازدهم باشد.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پیراهن وشورت ,اخبارورزشی,خبرلحظه به لحظه فوتبال,خبرورزشی,اسپورت,تولیدی پوشاک ورزشی,تولیدی لوازم ورزشی,تولیدی پیراهن وشورت ورزشی, تولید کننده انواع لباس های ورزشی ,علی دایی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 554 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:13

به پرسپولیس فکر نمی کنم/ اولویت اولم استقلال است
مدافع بلند قامت تیم فوتبال استقلال گفت: یاغی کدام است؟ من در استقلال جا افتاده ام و به پرسپولیس نمی روم.
7 42 3 نظر
[-] اندازه متن [+]

جام ورزشی، حنیف عمران زاده گفت: قبل از استعفای فتح اله زاده به جمع بندی خوبی رسیدیم اما او از سمت خود کناره گیری کرد همه کارها خراب شد.

مدافع تیم فوتبال استقلال افزود: مشکل من فقط طلبم است اگر قراردادم را دریافت کنم با جون و دل می مانم چون چهار سال آبی پوش بودم و در این تیم جا افتاده ام.

عمران زاده ادامه داد: بعضی ها عرضه داشتند طلبشان را گرفتند من بی عرضه بودم نتوانستم طلب 50 میلیونی ام را از استقلال بگیرم و اگر چک اسپانسر پاس شود قراردادم را تمدید خواهم کرد البته از چند تیم تهرانی و شهرستانی هم پیشنهاد دارم و اعلام کردم که اولویت اولم استقلال است.

مدافع بلند قامت آبی ها خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه برخی از بازیکنان تصمیم به جدایی گرفتند و این موضوع کارمان را دشوار می کند اما مطمئن باشید استقلال به دسته پایین تر سقوط نخواهد کرد و فقط باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

عمران زاده تأکید کرد: نمی دانم یاغی چیست و خیال هواداران را راحت کنم به پرسپولیس فکر نمی کنم.

وی اظهار داشت: هیچ مشکلی با علی امیری ندارم و سوء تفاهمات برطرف شده است و دیگر کدورتی بین ما وجود ندارد چون یک بار با معاون باشگاه تماس گرفتم و جواب نمی داد این سوء تفاهم ایجاد شد.

تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت...
ما را در سایت تولیدی پوشاک ورزشی آراداسپرت دنبال می کنید

برچسب : پوشاک ورزشی آراد,پوشاک ورزشی آراداسپورت,پوشاک ورزشی خارجی,پوشاک خارجی,تولید کننده لباس ورزشی,لباس ورزشی,فروشگاه لباس ورزشی,فروشگاه البسه ورزشی,فروشگاه پوشاک ورزشی,فروشگاه ورزشی, نویسنده : علیرضارضائی تاش شبستری aradsportgroup بازدید : 345 تاريخ : سه شنبه 28 خرداد 1392 ساعت: 0:10

خبرنامه